Klarblå himmel

Hej allihopa!
I morse åkte jag, Martina och pappa iväg för att träna. Vi var på gymmet i ungefär en och en halv timme, då vi var trötta och kände oss klara för idag. Jag får se om jag får någon träningsvärk i morgon, vilket jag hoppas att jag kommer få. När vi kom hem badade vi i jacuzzin, vilket var hur skönt som helst efter träningen. Solen var även framme så jag och Martina passade på att sola lite (hoppades på att bli bruna, haha). Resten av dagen pluggade vi och jag gjorde klar all matte, vi gick en skön promenad och sen har vi bara tagit det lugnt, kollat på serier, pratat, kikat och haft väldigt roligt. I morgon står det shopping på schemat, vilket ska bli väldigt kul!


Kommentarer
Postat av: SOFIA ღ

sv: Tack, glad jag blir :D
kram!

2013-02-26 @ 21:50:25
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0