Biosommar

Hej på er!
Idag när jag var på Mio då hittade jag två fina kuddar till min säng, en liten tvättkorg som jag kan ha i mitt rum och ett doft ljus. Jag åkte sedan hem till min pojkvän och då kollade vi lite på tv innan vi åkte till bion. Efter vi ätit mötte vi upp hans kompis och köpte det vi skulle ha till bion. Vi kollade på World War z som var en väldigt bra och spännande film! Det har blivit mycket bio den här sommaren, vilket jag tycket är kul! Har snart använt alla presentkort som jag fått i födelsedags present och julklapp, haha. Hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Var filmen bra?

2013-07-24 @ 10:26:57
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0