25 grader i skuggan

Hej allihopa!
Igår gick jag upp vid tio, gjorde i ordning mig, gjorde lite läxor och sen åkte jag in till stan. Jag hittade en ny tröja och ett linne som kan vara bra att ha till sommaren. När jag varit där, ätit lunch o så mötte jag min syster och så åkte vi hem igen. Senare på kvällen åkte jag för att träffa några i klassen. Vi lagade mat och sen satt vi mest o snackade och hade väldigt roligt! Sofie min kompis som vi var hos fyller år idag så efter klockan tolv igår sjöng vi för henne.
Idag har jag legat ute och solat så gott som hela dagen, tror det blev runt 6 timmar i alla fall. Så nu har jag fått mycket färg, vilket känns hur bra som helst! Jag var även ute o sprang med min syster och gjorde massa benövningar. Just nu håller jag på med so, för jag ska redovisa i morgon. Jag tror dock att jag ska avsluta nu för jag är jättetrött, får fortsätta i morgon i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0