Bal 2013

Hejsan!
Igår hade jag bal i skolan som jag och många fler länge har längtat till. På morgonen var vi i skolan och hjälpa till att fixa i ordning allt, duka bordet, tömma skåp osv. Jag var hemma vid tolv och började sakta men säkert börja göra iordning mig. Vid tre tiden kom min syster hem som hjälpte mig med sminkningen och håret, sedan runt halv fem kom Danne och hans pappa och hämtade mig. Då ösregnade det ute och under hela dagen hade vädret varit ostadigt, regn, sol, regn, sol. Vi var först hemma hos en i klassen innan vi tillsammans fick skjuts till skolan. Där tog vi en massa bilder innan vi gick in. Vi åt först mat, det var uppträdanden och sen var det vals, då jag och Danne var en av de som inledde, vilket ändå gick bra. Senare blev det valfri dans och runt tio tiden bestämde vi oss för att gå, då var det redan många andra som gått. Jag fick skjuts hem, hämtade saker och sen sov jag hos Danne.
Idag var det fotbolls turnering som vi kollade på och sen var det även lite uppträdanden innan man fick gå hem. Igår på balen var vi den klassen som vann den finaste dukningen så vi fick lite godis innan vi åkte hem. I morgon är det skolavslutning, vilket kommer vara skönt, men samtidigt sorligt.
 
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder!

2013-06-11 @ 21:34:05
URL: http://idlio.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Så vacker du är!
De andra var fina också, så fint med balklänningar osv.
Förstår att det känns sorligt men det kommer nog bli jätte bra ändå.

Kram

2013-06-13 @ 23:11:17
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0