Slut på långhelgen

Hej allihopa!
Nu är långhelgen slut och i morgon är det skola igen, vilket är trist, men som tur var är det bara en månad kvar till sommarlovet! I fredags var jag hemma med mamma, vi tog en promenad i skogen och den kollade vi på film. På lördagen åkte vi in till stan för att kolla på balklänningar och sen var vi i Kungsträdgården där jag fotade de fina blommorna. Jag skulle egentligen till stan med Danne, men han blev sjuk så vi ska in till stan nästa helg istället! På kvällen sen kom vår kära vän Angelica från Mora till oss och så var hon, jag och mina kompisar. Hemma hos mig åt vi middag tillsammans och sen snackade vi en hel del, vi hade massor att prata om, för det var mycket som hänt sen sist. Sen är det alltid lika skönt att ha några man kan prata om allt med!
Idag har jag gjort läxor och tagit det lugnt, även solat lite. Det var dock ganska blåsigt så kunde inte stanna ute så länge. Nu ska jag sova, godnatt allihopa! :)

https://cdn2.cdnme.se/1184125/7-3/pic_519008f49606ee5f2bf1b7cc.jpg">https://cdn1.cdnme.se/1184125/7-3/pic_519008f49606ee5f2bf1b7cc.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0