151113

Heeej!
Nu är det fredaaaag, vilket är så skönt! Jag hade en kort dag i skolan, men den kändes lång, då jag hade ett tvåtimmars matteprov. Jag hoppas verkligen att det gick bra för det hör var ett extra viktig prov. Jag kom hem vid tolv-ett och sen dess har jag tagit det lugt, kollat på Greys och pluggat så mycket jag orkat. Jag ligger död i soffan just nu och när jag reser mig upp känner jag träningsvärken i hela kroppen från de två senaste idrottslektionerna i skolan. Mina ben och min mage är värst och igår var ryggen/axlarna en ren plåga. Det känns dock hur skönt som helst att ha träningsvärk för då vet man att man har kämpat.
Ikväll komme jag vara hemma o med mamma, vi kommer äta tacos till middag och kolla på idol och matchen Sverige - Portugal. Hoppas nu får en bra fredag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0