Annorlunda men bra helg

Hej!
Den här helgen har varit väldigt speciell för jag har gjort saker som jag inte brukar göra. Igår gick jag upp vid en hyffsad till, duschade gjorde ordning mig och sen gick jag till tåget som jag skulle ta in till stan. Jag mötte Danne vid nästa tågstation och så åkte vi tillsammans. När vi var framme i stan tog vi bussen till djurgårdsbron där vi gick till skansen. Vi funderade dagen innan på vad vi skulle göra och då kom jag på att vi kunde åka dit. Det var länge sen jag var där, men det var mysigt att gå runt där och självklart tog jag lite bilder som jag kommer visa någon dag framöver. Efter vi varit där åt vi inne i stan innan vi åkte hem till honom och kollade på film.
Idag har jag pluggat till kemiprovet jag ska ha i morgon och sen har jag varit på folkoperan och kollat på teater med mamma, mormor, min morbror m.fl. Det var kul och annorlunda och efter så åt vi där, innan vi åkte hem och vi var hemma vid tio tiden. Jag är väldigt trött så nu ska jag sova, hoppas ni haft en bra helg! :)
En bild som är tagen på Skansen.
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: LindaLinda

Rösta gärna :D

2013-11-17 @ 22:56:04
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Sara

Fin bild! :) Ibland är det roligt att göra lite sånt man inte brukar göra också :)

2013-11-18 @ 16:27:20
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0