Trött

Hej!
De två senaste dagarna har jag gått i skolan som vanligt och efter skolan har jag pluggat. Idag hade jag biologi prov, vilket kändes helt okej, jag får hoppas att det gick bra. Jag har varit väldigt trött idag, trots att jag nästan sov 9 timmar i natt. Jag har haft en känsla hela dagen att jag kommer bli sjuk, vilket jag verkligen inte vill. Därför kommer jag bara ta det lugnt ikväll för att försöka undvika att bli sjuk. Förutom att jag varit väldigt trött idag så har det varit en bra dag i skolan, sista lektionen hade vi nämligen biologilabb, vilket var kul för då kollade vi i mikroskop på bland annat ens egna celler. Hoppas ni får en bra fredagskväll! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0