Övningskört för första gången

Hej!
Nu är det äntligen höstlov och jag njuter verkligen, det är så skönt att slippa skolan ett tag och komma bort från vardagen. Igår kom jag hit till pappa och då träffade jag även min syster som jag inte har träffat på ett par månader. Igår när vi kom fikade vi med fruktsallad o glass och sedan somnade jag o sov i en timme innan det snart var dags för middag. På kvällen kollade vi på Så mycket bättre innan vi gick o la oss.
Idag har jag övningskört för första gången, vilket både var kul o lite läskigt. Efter jag övningskört lite så åkte vi till farmor där vi åt lunch och satt o snackade. Ikväll tog jag pappa och min syskon en promenad och sen har vi kollat på Solsidan. Vi åt även en vit choklad pannacotta som jag gjorde tidigare på dagen. Idag har jag även hunnit göra lite matte, men ska göra mer i morgon. Ha det bra! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0