4/9-13

Hej hej!
Igår och idag har jag varit i skolan som vanligt och så har jag pluggat en hel del. Jag har inte hunnit med så mycket mer, både dagen igår och idag var långa. Igår slutade jag fyra och idag fem... inte så kul. Speciellt inte då man måste plugga när man kommer hem och då har man varit i skolan i 7-8 timmar. Ikväll har jag pluggat och sen har jag kollat på idol och nu kollar jag på Maria Wern - pojke försvunnen.
Min pojkvän kom nyss till mig och nu kommer vi kolla lite på tv innan vi ska sova. Det blir en lång dag för mig i morgon också och sen har jag ett förhör i biologi som jag måste plugga till. Hoppas ni haft en bra dag, jag kommer blogga igen sen när jag har tid. Ha det bra :)
Tagen för några dagar sen från instagram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0