Alla dessa måndagar

Hej på er!
Nu var det måndag igen och skola som vanligt. Jag hade sovmorgon till kvart i elva, vilket var väldigt skönt. Dagen i allmänhet har varit väldigt bra och jag har inte haft så jobbiga lektioner.
När jag kom hem åt jag mat på en gång och sen kollade jag lite på Grey's som gick på tv innan jag åkte till fotbollsträningen. Jag är här nu och väntar på att få komma in i omklädningsrummet. När jag kommer hem så kommer jag att göra lite läxor. Sen kommer jag gå o lägga mig lite tidigare för i morgon ska jag upp tidigare än vad jag behövde göra idag.
Kommer ni fått en bra start på veckan! :)


Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

usch för måndagar men idag är det tisdag och den är snart slut och sen onsdag och sen 2 dagar kvar till helg haha :P

2013-09-03 @ 22:11:05
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0