En kall höstdag

Hej!
Jag borde verkligen sova nu, men tiden bara rann iväg ny ikväll och kände att jag ville blogga också innan jag somnade. De tre senaste dagarna har bestått av plugg, plugg o mera plugg. Först pluggade jag som en tok till kemiprovet som jag hade i måndags och sen har jag mest gjort matte. Igår pluggade jag med min pojkvän då jag också sov över där.
Idag så slutade jag redan halv ett så jag åt lunch och sen satt jag med matte till halv sex och då hämtade min mamma mig. Det är helt sjukt hur länge jag satt, men jag lyssnade på en genomgång och sen hade jag mina pauser så tiden gick ändå fort. I min skola kan man nämligen stanna ända till halv sex på tisdagar o torsdagar om man behöver hjälp i något ämne så det är toppen! Matte behöver man ju alltid arbeta med så dagens arbete känns bra. Ikväll blev det thaimat till middag, vilket var sååå gott och sedan kröp jag under en filt läste jag 60 sidor som jag ska ha läst till i morgon. Det börjar bli väldigt kallt ute så jag funderar på att ta fram min höstjacka snart.
Dagen i morgon kommer bli lång så jag borde verkligen sova nu, hoppas ni får en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0