En väldigt bra dag!

Hej!
Idag har det varit en väldigt bra dag! Jag hade väldigt roligt i skolan med mina klasskamrater och sen mådde jag allmänt väldigt bra. På idrotten körde vi ett väldigt jobbigt Step-up pass + massa magövningar. Det gjorde iof att jag höll mig hyfsad pigg under hela dagen. Torsdagar är nämligen min längsta dag, för då går jag från 08.00-16.05.
När jag kom hem från skolan så pluggade jag så mycket jag hann med och sen åkte jag iväg på fotbollsträningen. Träningen idag gick faktiska ganska bra, vilket känns skönt! Nu är jag helt trött i kroppen och behöver sömn mer än någonsin! Hoppas ni haft en bra dag så lär jag nog skriva något inlägg i morgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0