Lördaaag!

Hej på er!
Nu är det äntligen helg och det känns väldigt skönt! Snart kommer det vara måndag igen så jag njuter verkligen av det här. Igår träffade jag några från min gamla klass och så köpte vi hem pizza som vi värmde i ungen. Vi snackade en hel del och sen satte vi på en film som vi kollade på. Det var så kul att träffa alla igen och det är vänner som jag vill fortsätta hålla kontakten med också. Idag ska jag in till stan och shoppa, jag har velat göra det flera veckor nu så det ska bli riktigt kul! Dock har jag ingen att åka till stan med, men jag kan tycka det är skönt att gå ensam också. En gammal kompis till mamma som är från Australien är här nu så ikväll kommer ha en middag här med massa folk så det ska bli kul! Hoppas ni får en riktigt härlig lördag nu! :)
Från och med nu lovar jag att jag ska lägga upp lite finare bilder!
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0