Två kanon dagar

Hej på er!
Jag har haft fullt upp de två senaste dagarna, vilket jag älskar! Jag tycker det är kul när det händer saker hela tiden.
Igår slutade jag i skolan vid elva och sen satt jag kvar i skolan till klockan tre och pluggade matte och kemi. När jag kom hem så tog jag det mest lugnt och sen åkte jag till min vän Olivia! Vi har inte träffats sen i juni, så det var verkligen kul o träffas igen! Vi köpte tacos, chips och godis för att fixa det perfekta fredagsmyset! Vi hade så mycket att prata om och vi hade så roligt, så otroligt bra kväll helt enkelt.
Idag när jag kom hem så gick jag ut o sprang 5 km, vilket var så skönt och jag blev genast mycket piggare än vad ja va tidigare. Att börja dagen med att träna är en av de bästa man kan göra tycker jag. Strax efter jag varit ute o sprungit kom min pojkvän och sen pluggade vi tillsammans innan några gäster skulle komma. Vi åt en italiensk middag, vilket var väldigt gott. Nu ska jag o Danne sätta på en film. Ha en fortsatt bra kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0