Födelsedagsfirande i förskott

Hej!
Jag vet att bloggningen har varit sämst nu när jag kommit ner till Skåne, men jag har inte haft någon vidare lust att blogga.
I morgon åker jag hem, vilket ska bli skönt, samtidigt som jag inte vill börja skolan... De dagarna jag varit här har jag tränat, övningskört, pluggat och idag firade vi min födelsedag i förskott. På onsdag (8/1) fyller jag nämligen år så idag blev det fika mitt på dagen med tårta och bakelser.
I morgon ska jag sov sagt åka hem och tåget får klockan 10, vilket betyder att jag måste upp tidigt i morgon. Därför jag ska sova nu o sen lär det komma upp ett inlägg i morgon när jag ska sitta på tåget i flera timmar. Hoppas ni har det bra! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0