Härlig fredag

Hej!
Idag har jag haft en väldigt skön fredag och den är som tur var inte slut än. I skolan hade jag endast en lektion, vilket berodde på att vi hade matteprov igår som höll på länge och då slapp vi lektionen som skulle ha varit idag. Efter vi ätit lunch i skolan gick jag, Johanna och Lovisa till idrottshallen där jag var med dem när de skulle ha deras friidrottsträning och fick testa på lite olika saker, vilket var väldigt kul! När jag kom hem runt ett tiden duschade jag och gjorde i ordning mig för snart ska jag nämligen ta tåget till Lovisa där vi tre ska laga mat tillsammans och kolla på film. Hoppas ni får en fortsatt bra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fint hår du har! :)

2014-01-10 @ 16:46:40
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0