Underbar dag

Hej!
Det här inlägget hade jag tänkt att skriva tidigare, men jag fastnade med annat därför kommer det upp lite sent. Idag har jag verkligen haft en bra dag och tänkte därför berätta om den i det här inlägget. Jag började med att vakna upp bredvid min pojkvän hemma hos honom, vi åt frukost tillsammans och sedan satte vi oss och pluggade lite. Vid två tiden blev jag hemskjutsad och inte så långt efter jag kommit hem åkte jag in till stan. Min pappa är nämligen uppe i Stockholm nu (vilket är jättekul) och jag vill passa på och träffa honom. Jag mötte min pappa och min lillasyster inne i stan och då gick vi och tog en fika tillsammans. Resten av kvällen gick vi lite i stan, spelade kort på hotellrummet och sedan åt vi världens godaste mat på en restaurang innan jag tog tåget hem igen. Vi kanske ska träffas igen på måndag, beroende på hur mycket plugg jag har.
Nu ligger jag i sängen och funderar på att kanske sätta på en film, men jag får se om jag orkar det för jag börjar bli väldigt trött. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0