Världens skönaste dag

Hej!
Idag har jag haft en väldigt skön och slapp dag, vilket jag känner att jag verkligen behövde. Den största andelningen varför min dag var så skön berodde på att jag hade studiedag. Dock var jag tvungen att gå till skolan för att göra den sista delen av det nationella provet i matte, vilket var den muntliga delen. Det gick förresten väldigt bra och jag hoppas att det gick bra i helhet på alla de olika delarna. Hela dagen har jag verkligen tagit det lugnt och det var skönt för jag har fortfarande jättemycket träningsvärk. Jag gick på ett intensivt konditionspass idag och om jag jämför med de tidigare passen var det här det passet som det gått sämst på. På grund av min träningsvärk fick jag världens mjölksyra i benen redan, vilket gjorde det till ett väldigt jobbigt pass. Efter passet åkte jag och mamma och hämtade min pojkvän och sedan åka vi hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0