7 dagar kvar!

Hej!
Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag går på sommarlov! Tiden har gått så otroligt fort och jag är väldigt taggad inför det här sommarlovet! Det har varit ett tufft år och det ska bli såå skönt med lite ledigt! Det sista provet är i morgon och det är även det enda jag ska ha, då jag kommer gå i skolan från 12.40-14.40. Nu i slutet blir det mycket ledigt/inställda lektioner när betygen ska sättas i morgon.
Idag har det varit en bra och kort dag, då jag slutade vid tolv. Eftersom vi slutade så tidigt följde jag med Lovisa hem där vi satt ute i solen och spelade spel och så gjorde vi jättegoda smoothies som ni kan se nedan. När hon skulle på träning fick jag skjuts på cykeln till stationen där jag tog tåget hem. Sen jag kom hem har jag bara kollat på tv, vilket har varit jätteskönt! :) 



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina smoothies!

2014-06-02 @ 22:06:49
URL: http://sarasara.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0