Bra dagar

Hej!
Jag satt här i soffan och kollade på film och kom på att jag helt glömt bort bloggen. De senaste dagarna har det hänt en hel del faktiskt. I torsdags jobbade jag nästan hela dagen i Kungsträdgården där jag plockade skräp med två kompisar. Vi var där från halv elva till halv sex så jag var helt slut efteråt och mina fötter värkte. Igår blev det inte heller en lugn dag för då var den stora dagen då mamma skulle ha sin 50-års fest med sin kompis. Vi förberedde saker hela dagen och sen kom alla gäster vid fyra tiden. Festen blev väldigt lyckad och alla verkade ha haft det väldigt kul. Jag, min pojkvän och min kompis var med varandra hela kvällen och vi hade det väldigt kul tillsammans. Eftersom det blev ganska sent så sov vi även lite längre idag än vad vi brukar. Jag och Danne bestämde oss efter frukost att åka till skörholmen och kollade lite i affärer. Jag hittade tyvärr inget men Danne hittade en hel del iaf. När vi kollat klart köpte vi en varsin champange glass (som vi provade för första gången) och satte oss på bussen på väg hem. Sen lite senare tog vi en promenad och satte oss vid järnvägsspåret innan vi gick skilda vägar. Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt för att jobba, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0