SOMMARLOV!

Hej!
Nu har jag sommarlov och det är så otroligt skönt! Igår hade jag min avslutning som var kort, men bra. Efter avslutningen åkte jag och några vänner till en sjö där vi solade, bada och grillade korv. När vi hade varit där ett tag tog vi oss tillbaka och jag och Lovisa åkte hem till mig där vi bytte om och åt. Sedan tog vi bussen med de andra igen till en annan sjö där vi mötte några andra från klassen. Sen på kvällen gick jag hem till Danne o sov där. Idag har det varit en lång dag då jag var uppe redan vid sju i morse. Jag var nämligen och kollade på min lillasysters skolavslutning och sen efter det åkte jag, pappa och syskonen in till centralen där vi åt lunch. När jag kom hem var jag utelåst i mer än 2 timmar så det var inte så kul, men avslutade dagen bra med en långpromenad med familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0