DanceStep och Core

Hej!
I morgon är det fredag och den här veckan har gått så fort och varit väldigt skön eftersom jag var ledig både i måndags och igår. Hela veckan har jag mest pluggat matte och unnat mig några filmer då jag varit ledig. Jag hade nämligen matteprov idag och ville känna mig vän förberedd. Förutom matteprov så hade vi ett simtest där vi skulle hämta en docka på tre meters djup och jag klarade det, vilket betyder att jag får högsta betyg på simdelen så det känns bra! Nästan direkt efter skolan gick jag o tränade och idag testade jag på ett nytt pass som heter DanceStep och det har jag lääänge velat gå på. Jag har nämligen bokat in det i flera veckor men sen varit tvungen att avboka av olika anledningar. Nu fick jag i alla fall testa och det var jättekul, absolut mitt nya favoritpasta måste jag säga! Sen gick jag även på Core efteråt så mig mage och rumpa fick jobba ordentligt kände jag! Hoppas ni haft en härlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0